کارگاه پایان نامه نویسی

کارگاه پایان نامه نویسی با حضور  حجت الاسلام و المسلمین  ابرهیم رضایی 14/6/95 در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن فاطمة الزهرا (سلام الله) برگزار شد و استاد در این کارگاه ابتدا مراحل انتخاب موضوع پایان نامه را بیان کردند.مرحله اول: انتخاب پنجاه موضوع با چهار ویژگی 1. جدید باشد و سهمی در تولید علم ایفا کند. به عبارت دیگر موضوع دارای پرسش های پاسخ داده نشده در آن علم باشد.2.در راستای استعداد و توان مندی محقق باشد و از حوزه تخصص او نیز بیرون نباشد.3. اولویت اول جامعه مخاطب باشد.4.در راستای علاقه محقق باشد.

مرحله دوم:برگزیدن ده موضوع از میان موضوعات انتخاب شده ومرحله سوم: اولویت بندی این ده موضوع(بر اساس ملاک های چهارگانه پیش گفته)و مرحله چهارم :مراجعه به استاد متخصص و مشاوره. بعد از آن استاد فرایند نگارش پایان نامه ،اجزا و بدنه ی اصلی که باید شامل فصل کلیات ، فصل مفاهیم و متن اصلی و در آخر نتیجه گیری  باشد را ، بیان کردند و در آخر اقسام موضوعات قرآنی که شامل توصیفی  ، تحلیلی (انتقادی ) ،ترجمه یک متن  و مباحث جدید دانش تفسیر را مطرح کردند .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.