کارگاه

کارگاه مهارت پژوهشی دکتراحترام رستمی27/1/98

سرفصل ها :1.     مقاله به عنوان نوشته ی علمی تحقیقی است که در مجله معتبر چاپ می شود  از این رو لازم است به زبان علمی و بر اساس روش تحقیق نگارش یابد .و در مجلات معتبر (علمی ترویجی و یا علمی پزوهشی آی اس آی و… چاپ شود) نحوه ی تبدیل عنوان به موضوع بیان شد و دانش پژوهان موضوعات خود را در کلاس ارائه و نحوه صحیح تبدیل آن به عنوان را فرا گرفتند

2.     معرفی چند مجله علمی پژوهشی در حیطه علوم اسلامی

3.     معرفی سایت مجله و نحوه ارسال مقاله

4.     ارزیابی چند مقاله

 عنوان :  اولین قدم در نمایش فعالیت علمی شما به داوران و دانشمندان است . تا داوران مقاله شما را تایید کنند و دانشمندان به آن استناد کرده و ضریب تاثیر مقاله شما ارتقا یابد. عنوان مقاله های پژوهشی خوب (معمولا 10 تا 12 کلمه طولانی) از اصطلاحات و عبارات توصیفی استفاده می کند که محتوای اصلی مقاله را دقیقا برجسته می کندمثال از چند عنوان :1. واکاوی مصادیق واژه‌های «بُیُوت» و «فارِهِین» در آیه 146 شعراء  (استفاده از عبارات فاخر و جدید مانند واکاوی مصادیق یا رهیافت تاویلی)2.(تاویل عظیم در آیه و فدیناه بذبح عظیم ) رهیافت تأویلی به آیه شریفه «وَ فَدَیناهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ» با عنایت به اصطلاح عظیم در قرآن3.معناشناسی تصریف آیات و رابطه آن با تکرار در قرآن با محوریت آیه 89 اسراء و آیه 113 طه (مساله مشخص و جزیی)4. آیات جنجالی عبس …چکیده (که برای همایش فرستاده می شود نهچکیده آخر ):کلمات کلیدی اطمینان حاصل کنید که مقاله شما به خوبی توسط پایگاه داده ها و موتورهای جستجو نشان داده شده است، و در نتیجه، کشف قابلیت تحقیق خود را بهبود می بخشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.